FAQ

Bij Xclusive-Lifestyle doen we er alles aan om onze klanten de best mogelijke ervaring en service te bieden. Onze deskundige en vriendelijke klantenservice staat klaar om je vragen over onze producten en diensten te beantwoorden. We streven ernaar je winkelervaring zo gemakkelijk en plezierig mogelijk te maken, dus aarzel niet om contact op te nemen met ons!

Wat zijn de verzendkosten voor mijn bestelling?

Verzendingen binnen Nederland en België zijn gratis. Voor bestellingen naar andere landen worden de verzendkosten berekend op basis van het land van bestemming en het gewicht van het pakket.

Wat is jullie retourbeleid?

We willen dat u volledig tevreden bent met uw aankoop bij Xclusive-Lifestyle. Als u om welke reden dan ook niet tevreden bent met uw aankoop, kunt u deze binnen 14 dagen na ontvangst retourneren voor een volledige terugbetaling. Het artikel moet in nieuwe en ongebruikte staat worden geretourneerd, inclusief alle originele tags en in originele verpakkingen. Voor meer informatie ziet u ons retourbeleid op deze website.

Accepteren jullie creditcards als betaling?

Ja, we accepteren creditcards als betaling. We accepteren Mastercard, Visa en American Express. We accepteren ook betalingen via PayPal en iDeal.

Hoe kan ik contact opnemen met de klantenservice?

U kunt op verschillende manieren contact opnemen met onze klantenservice. U kunt ons een e-mail sturen op [email protected] of het contactformulier op onze website invullen. Daarnaast hebben we een chat functie. We streven ernaar binnen 24 uur te reageren op alle vragen en verzoeken van onze klanten.

Bieden jullie cadeauverpakkingen aan?

Ja, we bieden cadeauverpakkingen aan. U kunt dit tijdens het afrekenproces aangeven en er wordt dan een cadeauverpakking om uw product heen gedaan. Als u een cadeaukaartje wilt toevoegen met een persoonlijke boodschap, dan kunt u dit ook aangeven tijdens het afrekenproces.

Wat is de levertijd van mijn bestelling?

De levertijd van uw bestelling is afhankelijk van uw locatie en de gekozen verzendmethode. Binnen Nederland en België geldt op werkdagen (ma t/m vr) indien vóór 17.00 uur besteld wordt uw bestelling dezelfde dag nog verzonden en volgende dag in huis. Vrijdag ná 17.00 uur besteld is dinsdag in huis. Nadat uw bestelling is verzonden, ontvangt u een verzendbevestiging per e-mail met de verwachte levertijd en een trackingnummer.

Kan ik mijn bestelling annuleren of wijzigen nadat deze is geplaatst?

Als u uw bestelling wilt annuleren of wijzigen, neemt u dan zo snel mogelijk contact met ons op. We zullen ons best doen om aan uw verzoek te voldoen, maar houd er rekening mee dat als uw bestelling al is verzonden, we deze niet meer kunnen annuleren of wijzigen.

Hoe kan ik mijn bestelling volgen?

Zodra uw bestelling is verzonden, ontvangt u een verzendbevestiging per e-mail met een trackingnummer. U kunt dit trackingnummer gebruiken om uw bestelling te volgen op de website van de vervoerder. Als u vragen heeft over de status van uw bestelling, neem dan gerust contact op met onze klantenservice.

Kan ik mijn bestelling wijzigen of annuleren nadat ik deze heb geplaatst?

Ja, u kunt uw bestelling wijzigen of annuleren zolang deze nog niet is verzonden. Neem zo snel mogelijk contact op met onze klantenservice als u wijzigingen wilt aanbrengen of uw bestelling wilt annuleren.

Wat gebeurt er als ik een beschadigd artikel ontvang?

Het spijt ons als u een beschadigd artikel heeft ontvangen. Neem zo snel mogelijk contact op met onze klantenservice en wij zullen u graag helpen om het probleem op te lossen.

Bieden jullie cadeaubonnen aan?

Ja, wij bieden cadeaubonnen aan die kunnen worden gebruikt voor aankopen op onze website. U kunt een cadeaubon kopen op onze website en deze per e-mail naar de ontvanger sturen. Cadeaubonnen zijn beschikbaar in verschillende bedragen en hebben geen vervaldatum.